Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Boj o postel

Když se naučí dítě vylézat z postýlky, vyvstává nám hned několik problémů. Jednak ho tam neudržíte, když má jít spát a jednak- když už usne ono i Vy, stejně se ráno vzbudíte s návštěvníkem ve své posteli.

Mé dítko došlo k závěru, že je mu v noci v postýlce smutno a nač tam být sám a zmrzlý, protože peřinu na sobě prostě nesnese, když může být s MAM. Už třetí noc na mě v hlubokém spánku dopadne menší meteorit, s naduclou plínou si mi sedne na hlavu a čeká, že ho s vřelým přijetím a patřičným nadšením schovám pod svou teplou peřinu. Jakmile tak učiním, začne se hemžit a jako pes hledá vhodnou polohu na usnutí, čili mám občas zlomené žebro a prokopnutý žaludek. Načež když usne, roztáhne se do tak neuvěřitelných rozměrů, že já spím jak paragraf, vybojujíc alespoň jeden milimetr SVÉHO lůžka.

Když už ležení na milimetrové posteli nezvládám, otevřu olověná víčka a bezvládlý hadřík položím tam, kde patří- do své postýlky. Jenže bezvládlý hadřík je jak bumerang. Tam odkud jste ho odpálili, tam se zase rád vrátí. Takže takto cirkuluje poměrnou část noci.

Další problém nastává tehdy,když má jít milouš spát dopoledne a vlastně když ho ukládám k spánku i večer. Ohromně se mu líbí, když je sám pánem celého pokojíčku, a tak vytrvale vylézá z postýlky, a ten fiškus už to vyřešil k dokonalosti- pod postýlku si zašil autíčka, které mu při ukládání k spánku přijdou vhod a z postýlky vyhupsne tak potichu, že my- sedící v obýváku- si myslíme, že už má dávno půlnoc, avšak opak je pravdou, dítě má v pokoji rozestavěné parkoviště z miliónu angličáků a tiše si tam vrčí, až mu tečou sliny. Jakmile vejdu na obhlídku, nejprve se zarazím, že je vše v pořádku a chci tiše vycouvat, nicméně vteřinu na to zjistím, že je postel prázdná a její objem, který by tam správně měl být, je zapasovaný za našimi postelemi a ani se nehne, abych na něj nepřišla. Prostě se tváří, že absolutně neexistuje. V tu chvíli se mi chce strašlivé smát, avšak abych si udržela jakous takous autoritu, vytáhnu toho holomka, nacpu do postýlky, přikryju až po uši, udělám na něj TY TY TY!, obložím ho látkovými plenkami- což miluje od miminka a chci se v bláhové naději vzdálit, že teď už snad konečně usne. MYSLÍTE??? Jde vidět, že neznáte vytrvalost dětí.

Někdy se už těším, až ti dva naši kluci budou mít 18 a já je pošlu s rancem buchet do světa :-)

Autor: Zuzana Kuříková | pátek 9.3.2012 11:33 | karma článku: 14,15 | přečteno: 1109x
  • Další články autora

Zuzana Kuříková

Ale jinak jsme docela normální...

Vždycky se mi nejlíp přemýšlí před spaním. Rekapituluji si hezky celý svůj den, přemýšlím, co by šlo udělat lépe, na co jsem se měla vybodnout, co mě rozčílio. Večer se mi chce neuvěřitelně strašně moc mluvit a můj muž z toho sice chvilkama kvete, ale je formát, a i když už je napůl v deliriu, stále mi všechno hezky odkýve a já jsem ve své podstatě spokojená, že komunikuje. Prostě jakmile ulhenu do lůžka, mám většinou ty nejlepší výplody své fantazie.

27.2.2013 v 10:43 | Karma: 13,53 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Vypadá to na půjčku

Zatímco nám nastal leden a přímá volba prezidenta finišuje, naše rodina se pozastavuje nad úplně jiným problémem. A to, zda naše děti nemají náhodou sedm žaludků a nejsou potomci krav, nebo alespoň jimi nebyly v minulých životech, jelikož fakt, že by snědli půl prasete a zapili to dřezem je v naší rodině zcela přirozený jev.

11.1.2013 v 12:45 | Karma: 12,93 | Přečteno: 944x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Co se děje u nás před Vánocemi?

A je to tady zase. Naši smradi se ukazují opět v plné parádě. Do Ježíška daleko, Mikuláš se svou družinou jim moc strachu nenahnali a tak dělají nezbednosti.

19.12.2012 v 12:29 | Karma: 12,65 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Moje nervy!

Zatím co se řeší v našem státě volby do krajských zastupitelstev, v Americe volby prezidenta, já mám na starosti věci, o kterých se leckomu ani nesnilo. Mí dva synové mi dávají zabrat tak, že jsem zemdlelá už vpoledne, natož kde je do večera?

6.11.2012 v 12:51 | Karma: 14,92 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

životní Murphyho zákony

Jelikož mne dnes jedna událost inspirovala k tomu, abych otevřela knihu Murphyho zákonů, začetla jsem se obzvláště do kapitolek o dětech, dovolte mi, abych udělala výcuc těch, které jsou mi opravdu nejbližší a opravdu stojí za to:

16.5.2012 v 21:44 | Karma: 17,68 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1637x
Prostě budu blogovat :-))

Seznam rubrik