Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zákon o zákazu vycházení mladistvých od určité hodiny

Dnes jsem začala přemýšlet nad tím, co by se stalo, kdyby u nás začal platit zákon o zákazu vycházení mladistvých bez dozoru dospělých od určité hodiny.

Tato myšlenka se mi líbí. Na vině by byli samozřejmě rodiče, vždyť oni jsou za své děti zodpovědní a vždyť právě oni jsou ke svým dětem někdy až moc benevolentní- hlavně děti okolo 16-17 let jsou po 20. hodině večerní k vidění velice často.

Jednou jsem se ptala své sousedky a sestry, obě mají děti ve věku 10 let, jestli je už pouštějí samotné ven. Obě řekly, že samozřejmě, ale pokaždé trnou hrůzou, jestli se vrátí vcelku, nebo jestli se vrátí vůbec. I kdyź děti mají u sebe mobil, rodiče klidní nejsou.

Něco jiného je to, když své dítě pustíte na lítačku na sídliště a něco jiného je, když máte rodinný  dům a zahradu. Troufám si své dítě vypustit samotné na zahradu, aniž bych mu stála za zadkem a hlídala ho na každém kroku, ovšem i tak jsem nervózní a lítám od okna k oknu.

A co by tento zákon měl za pravidla? Děti by bez dozoru dospělých měly zákaz vycházení od 21. hodiny večerní. Za předpokladu, že by byly viděny policií, rodiče by byli pokutováni- dejme tomu částkou dvěma tisíci korunami.

Myslím, že by rozhodně ubylo mladistvých sígrů v podnapilém stavu, jezdících po půlnoci MHD, ničících jejich majetek, který je už tak v žalostném stavu. Ubylo by hloupého postávání mládeže,nudících se a  poslouchající písničky z mobilního telefonu na lavičkách v parku. Bylo by rozhodně méně napadených dětí, i když si nemyslím, že by tohle neprobíhalo i ve dne, ale v noci má na to člověk jaksi jiný názor a jiné postavení.

Tenhle nápad se mi zdá, jako celkem rozumný způsob jak chránit děti.

Co Vy na to?

Autor: Zuzana Kuříková | čtvrtek 2.2.2012 13:04 | karma článku: 18,58 | přečteno: 2785x
  • Další články autora

Zuzana Kuříková

Ale jinak jsme docela normální...

Vždycky se mi nejlíp přemýšlí před spaním. Rekapituluji si hezky celý svůj den, přemýšlím, co by šlo udělat lépe, na co jsem se měla vybodnout, co mě rozčílio. Večer se mi chce neuvěřitelně strašně moc mluvit a můj muž z toho sice chvilkama kvete, ale je formát, a i když už je napůl v deliriu, stále mi všechno hezky odkýve a já jsem ve své podstatě spokojená, že komunikuje. Prostě jakmile ulhenu do lůžka, mám většinou ty nejlepší výplody své fantazie.

27.2.2013 v 10:43 | Karma: 13,53 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Vypadá to na půjčku

Zatímco nám nastal leden a přímá volba prezidenta finišuje, naše rodina se pozastavuje nad úplně jiným problémem. A to, zda naše děti nemají náhodou sedm žaludků a nejsou potomci krav, nebo alespoň jimi nebyly v minulých životech, jelikož fakt, že by snědli půl prasete a zapili to dřezem je v naší rodině zcela přirozený jev.

11.1.2013 v 12:45 | Karma: 12,93 | Přečteno: 944x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Co se děje u nás před Vánocemi?

A je to tady zase. Naši smradi se ukazují opět v plné parádě. Do Ježíška daleko, Mikuláš se svou družinou jim moc strachu nenahnali a tak dělají nezbednosti.

19.12.2012 v 12:29 | Karma: 12,65 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

Moje nervy!

Zatím co se řeší v našem státě volby do krajských zastupitelstev, v Americe volby prezidenta, já mám na starosti věci, o kterých se leckomu ani nesnilo. Mí dva synové mi dávají zabrat tak, že jsem zemdlelá už vpoledne, natož kde je do večera?

6.11.2012 v 12:51 | Karma: 14,92 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Kuříková

životní Murphyho zákony

Jelikož mne dnes jedna událost inspirovala k tomu, abych otevřela knihu Murphyho zákonů, začetla jsem se obzvláště do kapitolek o dětech, dovolte mi, abych udělala výcuc těch, které jsou mi opravdu nejbližší a opravdu stojí za to:

16.5.2012 v 21:44 | Karma: 17,68 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Španělské ministerstvo se rozhodlo zrušit cenu býčích zápasů. Vyvolalo kritiku

4. května 2024  7:05

Španělské ministerstvo kultury se rozhodlo zrušit národní cenu býčích zápasů. Informoval o tom...

Do konce roku by se mohlo konat další jednání české a ukrajinské vlády, řekl Fiala

4. května 2024  6:48

Do konce letošního roku by se podle premiéra Petra Fialy mohlo konat další společné jednání české a...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1637x
Prostě budu blogovat :-))

Seznam rubrik